.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کدام مدیران دولتی پای میز محاکمه هستند؟
بسیاری از مدیران دولتی که از مقام و منصب خود سوء استفاده کرده‌اند هم اکنون پای میز محاکمه آمده‌اند و به حسابشان رسیدگی می‌شود.(ادامه)
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد.

لیست اولیه کاندیداهای اصولگرایان در تهران مشخص شد
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد. (ادامه)
جانشین "پوری حسینی" مشخص شد
با حکم وزیر اقتصاد علیرضا صالح رئیس سازمان خصوصی‌سازی شد.(ادامه)
شمال نیوز : بازداشت پوری حسینی در حالی دیروز رقم خورد که بسیاری از پرونده های او  نزدیک به  پنج سال معطل ودچار اطاله شده بود ..... «رئیس سازمان خصوصی سازی» چرا بازداشت شد ؟ + جزئیات اتهامات
شمال نیوز : بازداشت پوری حسینی در حالی دیروز رقم خورد که بسیاری از پرونده های او نزدیک به پنج سال معطل ودچار اطاله شده بود .....(ادامه)


پوری حسینی رئیس سابق سازمان خصوصی سازی از سوی دستگاه قضایی کشور بازداشت شد. صبح امروز فرهاد دژ‌پسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، داوود خانی را به عنوان سرپرست سازمان خصوصی سازی منصوب کرد و به این ترتیب پوری حسینی از ریاست سازمان خصوصی سازی کنار گذاشته شد. رئیس سابق سازمان خصوصی سازی بازداشت شد
پوری حسینی رئیس سابق سازمان خصوصی سازی از سوی دستگاه قضایی کشور بازداشت شد. صبح امروز فرهاد دژ‌پسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، داوود خانی را به عنوان سرپرست سازمان خصوصی سازی منصوب کرد و به این ترتیب پوری حسینی از ریاست سازمان خصوصی سازی کنار گذاشته شد.(ادامه)
استعفای پوری حسینی تکذیب نشد؟
شواهد امر حکایت از استعفا و یا برکناری پوری حسینی از صندلی ریاست سازمان خصوصی‌سازی دارد.(ادامه)
شمال نیوز : بعد از دریافت پیشنهاد از طرف دلال و سرمایه‌گذاران مختلف، برخی اعضای شورا و هیأت مدیره  مراودات اداری و خصوصی و همین‌طور مکاتبات غیراصولی، منفعلانه و مهم‌تر از آن شتاب‌زده در واگذاری کارخانه داشته‌اند، باعث ایجاد دو اثر منفی در افکار عمومی و مدیریت دو حوزه شهرداری و کارخانه شد..... چشم طمع عناصر معلوم‌الحال به نساجی شماره یک/مراودات پشت پرده برای واگذاری نساجی/ حاضر به بازپس‌دهی نیستیم
شمال نیوز : بعد از دریافت پیشنهاد از طرف دلال و سرمایه‌گذاران مختلف، برخی اعضای شورا و هیأت مدیره مراودات اداری و خصوصی و همین‌طور مکاتبات غیراصولی، منفعلانه و مهم‌تر از آن شتاب‌زده در واگذاری کارخانه داشته‌اند، باعث ایجاد دو اثر منفی در افکار عمومی و مدیریت دو حوزه شهرداری و کارخانه شد.....(ادامه)
ارزش سهام عدالت اعلام شد
رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان این‌که ارزش سهام عدالت در بازار حدود ۲.۵میلیون تومان است، از دفع ۱۰۰ حمله سایبری به سامانه سهام عدالت طی یک سال گذشته خبر داد.(ادامه)
سازمان خصوصی‌سازی امروز به کسانی که مالک کل سهام یک‌میلیونی عدالت هستند، ۵۰هزار تومان و به مابقی حدود ۲۰ هزار تا ۲۶ تومان سود در فاز اول پرداخت می‌کند. رقم دقیق واریز مرحله اول سود سهام عدالت + جزئیات
سازمان خصوصی‌سازی امروز به کسانی که مالک کل سهام یک‌میلیونی عدالت هستند، ۵۰هزار تومان و به مابقی حدود ۲۰ هزار تا ۲۶ تومان سود در فاز اول پرداخت می‌کند.(ادامه)
سود سهام عدالت عصر امروز واریز می‌شود
رئیس کل سازمان خصوصی سازی از واریز مرحله نخست سود سهام عدالت به حساب مشمولان در بعدازظهر امروز سه شنبه خبر داد.(ادامه)
زمان واریز سود سهام عدالت مبهم‌تر شد
با توجه به تاخیر چند ماهه در واریز سود سهام عدالت، و با توجه به رای نیاوردن فوریت طرح پرداخت بدهی سهامداران سهام عدالت زمان واریز سود مبهم تر شد.(ادامه)
واریز سود سهام عدالت در ۳ مرحله
شمال نیوز : پوری حسینی با بیان اینکه ارزش ریالی هر برگه یک میلیونی سهام عدالت مبلغ ۲ میلیون تومان است، گفت: کسانی که به میزان یک میلیون تومان سهام عدالت دارند، بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان سود به حساب آنها واریز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: طبق وعده دولت، تا پایان شهریور ماه قرار است که سود سهام عدالت پرداخت شود؛ بر این اساس حداکثر ۱۲ روز دیگر زمان باقی است تا مرحله اول سود سهام عدالت، پس از ده سال به حساب مردم واریز شود. شمارش معکوس برای پرداخت سود سهام عدالت
شمال نیوز: طبق وعده دولت، تا پایان شهریور ماه قرار است که سود سهام عدالت پرداخت شود؛ بر این اساس حداکثر ۱۲ روز دیگر زمان باقی است تا مرحله اول سود سهام عدالت، پس از ده سال به حساب مردم واریز شود.(ادامه)
زمان توزیع سود سهام عدالت اعلام شد
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی از تصویب ۵۰۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت خبر داد و گفت: این سازمان به محض دریافت سود از شرکت‌های سرمایه‌پذیر، آن را میان مشمولان توزیع خواهد کرد.(ادامه)
مهلت۸ماهه برای واریز سود سهام عدالت
رئیس سازمان خصوصی کشور از تصویب افزون بر ۵۰۰ میلیارد تومان سود برای دوره مالی سال ۹۵ (ویژه مشمولان سهام عدالت) خبر داد.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز: با پایان یافتن انتخابات اعضای اصلی و علی البدل شورای اسلامی شهر بهشهر مشخص شد.

اعضای اصلی و علی البدل شورای اسلامی شهر بهشهر مشخص شد
به گزارش شمال نیوز: با پایان یافتن انتخابات اعضای اصلی و علی البدل شورای اسلامی شهر بهشهر مشخص شد. (ادامه)
سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟
رییس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به زمان و نحوه واریز سود سهام عدالت مشمولان گفت: پرداخت سود سهام قبل از ماه‌های تیر و مرداد اجرایی نخواهد شد.(ادامه)
سهام عدالت ثبت نام جدید ندارد
رییس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: افرادی که به هر دلیلی از طرح سهام عدالت جا مانده‌اند یا اینکه به ناحق شناسایی نشده‌اند فعلا نمی‌توانند در طرح سهام عدالت ثبت نام کنند و باید مراقب افراد سودجو باشند.(ادامه)
آخرین اخبار از پرداخت سود سهام عدالت
رئیس کل سازمان خصوصی سازی از پرداخت سود سهام عدالت به ۴۹ میلیون نفر تا اسفند ۹۶ خبر داد و انتخاباتی بدون این طرح را رد کرد.(ادامه)
زمان اعلام صورتحساب مشمولین سهام عدالت
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: زمان آزادسازی سهام عدالت در سال ۹۶ خواهد بود و تا پایان امسال تنها صورتحساب و جزئیات مربوط به سهام در سامانه سهام عدالت قابل دسترسی است.(ادامه)
شمال نیوز : در این راستا ، مرکز استان گامی فراتر را نیز در انتخابات مجلس دهم برداشته که در آن در کنار فهرست های ملی همچون « امید » ، « اصولگرایان » و ... ، « فهرست عملگرایی » که اختصاص به حوزه انتخابیه ساری و میاندرود داشت بصورت بومی اعلام موجودیت کرد و.... رونمایی از نامزدهای احتمالی شورای پنجم در شهر ساری
شمال نیوز : در این راستا ، مرکز استان گامی فراتر را نیز در انتخابات مجلس دهم برداشته که در آن در کنار فهرست های ملی همچون « امید » ، « اصولگرایان » و ... ، « فهرست عملگرایی » که اختصاص به حوزه انتخابیه ساری و میاندرود داشت بصورت بومی اعلام موجودیت کرد و....(ادامه)
اسامی 366 زائر مفقود ایرانی در حادثه منا
(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + تصاویر
کفاشیان: مشکل مالیات کی روش امروز برطرف می شود/ قهرمانی لیگ چهاردهم به نفت تهران رسید (ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
(ادامه)
مزایده استقلال و پرسپولیس لغو شد
رئیس سازمان خصوصی‌سازی از لغو مزایده فروش سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: هیات عالی واگذاری در مورد زمان دوباره مزایده فروش سهام این دو باشگاه تصمیم گیری می‌کند. (ادامه)
شکایت از مدیران 3 بانک
جنجال بر سر مدیریت سهام عدالت، کار را به شکایت کیفری و حقوقی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت از مدیران سه بانک خصوصی‌شده کشاند و در پی آن، سهام عدالتی‌ها اعلام کردند که به هیچ وجه زیر بار تغییر اساسنامه‌ بانک‌ها به دلیل عدم حضور نمایندگانشان در مجامع نخواهند رفت. (ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.